ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΚΗΣ - "ΑΓΑΠΑΩ"

Ερμηνεία: Χρήστος Κουκουλάκης
Μουσική: Θοδωρής Κόππας
Στίχοι: Γιώργος Πηλιανίδης
Ενορχήστρωση: Στέλιος Χρόνης
Κιθάρες: Γιώργος Καλοδούκας
Mixing-Mastering: Στράτος Αθανασίου Studio Stone
Φωτογραφία: Midas Photography Studio



Αυτά τα μάτια σου τα μπλε πως με τρελαίνουνε
Με ταξιδεύουν στους επτά τους ουρανούς
Τα βράδια που δεν είσαι εδώ τ' άστρα δεν βγαίνουνε
Σε σένα βρήκα όλης της γης τους θησαυρούς........

Έτσι από το πουθενά κάνω όνειρα ξανά
Ένα βλέμμα σου καυτό και εγώ μεθάω
Πάει πέρασε το χθες μέρες καλοκαιρινές
ξανά περνάω .... ΑΓΑΠΑΩ.... ΑΓΑΠΑΩ......

Αυτά τα ματια σου τα μπλε πως με ζαλίζουνε
με ταξιδεύουν στα πελάγη της χαράς
όμορφα λόγια ερωτικά μου ψιθυρίζουνε
Θεός ψυχή μου νιώθω εγώ σαν με κοιτάς.......

Έτσι από το πουθενά κάνω όνειρα ξανά
Ένα βλέμμα σου καυτό και εγώ μεθάω
Πάει πέρασε το χθες μέρες καλοκαιρινές
ξανά περνάω .... ΑΓΑΠΑΩ.... ΑΓΑΠΑΩ.... ....



Copyright 2013 | ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΡΑΜΜΟΦΩΝΟ © All rights reserved | Powered by Blogger